Világklasszis kapus érkezett a Chelsea-től

33 éves Petr Cech több játék reményében érkezett meg az Ágyúsokhoz a Chelsea-től.



Az Ex Chelsea kapus 11 évet töltött a korábbi klubjában és ezalatt az idő alatt 333 alkalommal szerepelt legfőképp José Mourinho kezei alatt, és több nevezetes díjat tudhat magáénak.

Arsenal legfrissebb aláírása elmondta, hogy a honfitársa Tomas Rosicky is segített meggyőzni, hogy csatlakozzon az Arsenal klubhoz.
Természetesen beszéltem Tomas mielőtt a klubhoz szerződtem volna, és elmondta az alapvető ismereteket amit tudni kell az Arsenal-ról, többek közt, hogyan is működik, és milyen mentalitása van.

Tomas csodálattal beszélt nekem, és részemről pozitívan fogadtam s ezáltal tisztán láttam, hogy helyesen cselekedtem.
Arséne Wenger nagyon örül a nyár első igazolásának: 
Petr Cech az a játékos, akit mindig is csodáltam, és nagyon örülök annak, hogy hozzánk csatlakozott, és nagy lökést adhat a jelenlegi csapatunknak.
Petr Cech első nyilatkozata:
Nagyon izgatott vagyok amiatt, hogy csatlakozhattam az Arsenal Futball klubhoz, és nagyon várom hogy a szezon előtt csatlakozhassak a többiekhez.
Én ugyanolyan elkötelezettségét érzek a futball iránt mint a pályám kezdetén, hiszen ugyanaz a motiváció, éhség, és siker dominál engem jelenleg is. Nagyon szeretem a kihívásokat kiváló minőségű játékossokkal szemben a Premier Ligában.
Amikor Arséne Wenger beszélt nekem a klub ambícióiról, döntésem egyértelművé vált számomra.
Pet Cech mezszáma hamarosan látható lesz az Arsenal hivatalos Instagram oldalán.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Arsenal Hírlevél | Rövid Hírek

Karcolatok / FA Kupa Döntő / Blog / Preview / Történelem? / Wembley / Red Army / Go Gunners !

Hírlevél | Elmúlt Napok Eseményei | Rövid Hírek