Alex Iwobi: Keményen megdolgoztam a szerződésemért

Arsenal hivatalos honlapja kedden jelentette be, hogy a 19 éves támadó hosszú távú szerződést signozot a klubbal.


Forrás/Fotó:Arsenal.com
Alex Iwobi úgy érzi, hogy az új Arsenal szerződése annak bizonyítéka, hogy kemény megdolgoztatott érte, és nagyon reméli az elkövetkező hónapokban már az első csapatban fog játszani.

"Nagy örömömre szolgál, hogy aláírtam az új [megújuló] szerződésemet különösképp olyan nagy csapatban, mint az Arsenal, és én nagyon boldog vagyok "

"Szeretném azt hinni, hogy én kiérdemeltem a szerződéshosszabbítást, mert én és sok mindenen mentem keresztül. Voltak jó és rossz pillanatok eddigi életemben, de ahogy öregszem a dolgok egyre csak jobbra fordulnak"

"A végső célom az, hogy betörjek az első csapatba, és minél többet játszani amennyit csak tudok."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Arsenal Hírlevél | Rövid Hírek

Karcolatok / FA Kupa Döntő / Blog / Preview / Történelem? / Wembley / Red Army / Go Gunners !

Hírlevél | Elmúlt Napok Eseményei | Rövid Hírek