Gabriel elárulta, nehéz gyermekorra volt Brazíliában

Gabriel-t büszkeség tölti el, hogy adott az édesanyjának egy jobb életvitelt

Forrás/Fotó:Arsenal.com

Gabriel szerint minden vágya az volt, hogy segítsen édesanyának, hogy egy jobb életet biztosítson számára, ami persze sikerült is a futballnak köszönhetően.
Mi egy favela kunyhóban éltünk - mondta az Arsenal Playernek. Én nem szégyellek nyíltan beszélni róla, mert büszke vagyok magamra, ugyanis segíthettem édesanyámnak jobb életet biztosítani, és én mindig is erről álmodtam.
Arsenal játékosa Sao Paulaban nőtt fel a város szegényebb negyedében ahol az erőszak, és a szegénység párosul a hétköznapi életben. 
Én nagyok sok mindenen mentem keresztül mert láttam a halált, tanúja voltam rablásoknak, és minket is kiraboltak. Túl sok mindent láttam, ezen a környéken nőttem fel, de hála Istenek megtaláltam a saját utamat, de az életem alakulhatott volna másképpen is, mert tanúja voltam sok rossz dolgoknak.
Szerencsére erős tudtam maradni, és mindig az édesanyám története emlékeztetett, és ez inspirált hogy jobb életet teremtsek neki. hála Istenek nekem ez sikerült, mert más utat választottam, és most itt tartok. Megvalósult a gyermekkori álmom és Hála Istenek a dolgok jó irányban fordultak.
Gabrielt nagyon reméli saját története segíteni tudja a következő brazil generációt a feltörekvésben a futball berkein belül, mint anno a játékost.
Mindenki tudja nagy itt a korrupció, és minden egyes nap egy ajándék a túlélésre. Braziloknak természetesen nem teszik a jelenlegi helyzet, de a gyerekeknek van lehetőség utat választani a kezdetekben, ugyanis minden környéken vannak futball akadémiák.
Én példaképp szeretnék lenni számukra, mert nekem sikerült a nehéz időkben, mint ahogy nekik is sikerülhet hasonlóképpen, de ez nem csak rólam szól. Ha keményen dolgoznak az emberek, és nagy tiszteletben tartsák a feletteseit akkor minden remény meg van adva, hogy megtudják csinálni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Arsenal Hírlevél | Rövid Hírek

Karcolatok / FA Kupa Döntő / Blog / Preview / Történelem? / Wembley / Red Army / Go Gunners !

Hírlevél | Elmúlt Napok Eseményei | Rövid Hírek