Arséne Wenger bízott Ospinában mégis jött Petr Cech

Arséne Wenger azt nyilatkozta, hogy nem volt könnyű Petr Cech leigazolni a Chelsea-től


Forás / fotó:Sky Sports
Nézd, ez egy nagyon, nagyon nehéz döntés volt részemről, mert én nagyon bíztam Ospina-ban, -mondta.
Véleményem szerint öt alábecsülik különösen itt Angliában (Ospina), de Cech aláírásával talán egyike azon kevés lehetőségeknek ami abszolút nyilvánvaló, ha én nem teszem meg, akkor nagy hibát vétettem volna.
Nem tudtam, hogy milyen állapotban volt fizikailag, mert egy szezon át cserepados volt, de kételyeim gyorsan elmúltak.  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Arsenal Hírlevél | Rövid Hírek

Karcolatok / FA Kupa Döntő / Blog / Preview / Történelem? / Wembley / Red Army / Go Gunners !

Hírlevél | Elmúlt Napok Eseményei | Rövid Hírek