Alex Iwobi újabb szerződést kaphat | Özil & Sanchez Saga

Arsenal hivatalos honlapja tavaly jelentette be, hogy a 20 éves támadó hosszú távú szerződést szignózott a klubbal.


Arséne Wenger nagyon megvan elégedve Alex Iwobi teljesítményével hiszen újabb szerződést kaphat fizetésemeléssel mirror információja szerint.

arsenal.com





Alex Iwobi jelenlegi szerződése 2020-íg  van szignózva, de az aláírt opcióban újabb is érvényben léphet.


Alex korábbi nyilatkozata a profi szerződéséről: 
Nagy örömömre szolgál, hogy aláírtam az új [megújuló] szerződésemet különösképp olyan nagy csapatban, mint az Arsenal, és én nagyon boldog vagyok 

Szeretném azt hinni, hogy én kiérdemeltem a szerződéshosszabbítást, mert én és sok mindenen mentem keresztül. Voltak jó és rossz pillanatok eddigi életemben, de ahogy öregszem a dolgok egyre csak jobbra fordulnak
A végső célom az, hogy betörjek az első csapatba, és minél többet játszani amennyit csak tudok.
31 éves spanyol középpályás Santi Cazorla minap megerősítette, hogy elfogadná az újabb szerződéshosszabbítást Arséne Wenger-től.

Alexis Sanchez és Mesüt Özil is közel lehet az újabb megállapodáshoz (dupla) fizetésemeléssel. A jelenlegi pletyka szerint Özilék heti 250 ezer fontot szeretnének kapni amit én erősen kétlek.



Mesüt Özil állítólag szóban megegyezett a klubbal, és a Wilshere 10 mezére pályázik ami része lehet az újabb megállapodás feltételeinek összességében, bár ez a hír sincs megerősítve, de közelebb lehet az igazsághoz.

Alexis Sanchez heti fizetése jelenleg 140 ezer, és még harminccal megtolnák ha hosszabbítana - DailyStar szerint. Arséne Wenger korábban magabiztosan nyilatkozott arsenal honlapján tehát megvan minden remény a bizakodásra.

Alexis Sanchez korábbi nyilatkozata:
Nagyon boldog vagyok az Arsenalnál, és én nem gondolok a távozáson hiszen a szurkolók, játékosok, és klub között nagyon nagy az összhang, szurkolók pedig fantasztikusak.
Read more: Alexis Sanchez pletykával ellentétben maradni vágyik ~ Arsenal Post http://arsenalegends.blogspot.com/2016/01/alexis-sanchez-pletykaval-ellentetben.html#ixzz4MKLlKaKK
Under Creative Commons License: Attribution Share Alike
Follow us: @Zhc13 on Twitter
   

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Arsenal Hírlevél | Rövid Hírek

Karcolatok / FA Kupa Döntő / Blog / Preview / Történelem? / Wembley / Red Army / Go Gunners !

Hírlevél | Elmúlt Napok Eseményei | Rövid Hírek