Patrick Vieira nem kapott telefonhívást amikor visszavonult

Patrick Vieira-nak fájó volt, hogy nem kínáltak neki edzői állást az Arsenalnál amikor visszavonult játékosként az Inter Milántól.

Középpályás Legenda Ágyúsként nyert három bajnoki címet 1998, 2002, és 2004 évében, a Juventus-nál egy évvel később nyert trófeát, aki jelenleg a Manchester City-nél munkálkodik, mint tartalékos edző.

"Mind a klub, és Arséne kiábrándítóan viselkedett. Bárhova megyek az emberek megkérdezik, hogy miért nem adta meg a lehetőséget nekem Arséne, hogy dolgozzam vele.

Miért tettem volna meg, hogy felajánljam szolgálatomat, mert semmilyen telefonhívást nem kaptam Arséntől amikor abbahagytam a játékot. Én is hasonlóképpen adtam a klubnak mint ahogy a klub nekem."

Patrick Vieira 1996-ban igazolta az Arsenalhoz, és kilenc évet húzott le 279 mérkőzésen a háta mögött, és 29 gólt eredményezett.

Vieira taktikailag intelligens középpályás volt, rendkívüli fizikummal, labdaérzékkel rendelkezett, mindamellett remekül látott a pályán, és nem utolsó sorban levegőben is hatékony volt, és mindezt megfűszerezve agresszióval, egyszóval maga volt a tekintély.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Arsenal Hírlevél | Rövid Hírek

Karcolatok / FA Kupa Döntő / Blog / Preview / Történelem? / Wembley / Red Army / Go Gunners !

Hírlevél | Elmúlt Napok Eseményei | Rövid Hírek